12.22.2010

Calon Mentua



Rina menjemput pakwenya.. Tom untuk pergi kerumah
berjumpa kedua ibubapanya sambil makan malam..
Kalau Tom bersetuju.. Rina berjanji akan tidur
bersamanya selepas makan malam tersebut..


Setelah berfikir agak lama.. akhirnya Tom bersetuju
dan membuat beberapa persiapan... Dia lalu
pergi ke sebuah farmasi dan bertemu dengan pemilik
farmasi tersebut untuk meminta nasihat dan
tunjuk ajar...


Tom : "Pakcik.. Malam ni.. buat pertama kalinya saya
akan meniduri kekasih saya... jadi saya
ingin membeli ubat yang paling baik untuk menguatkan
ketahanan dan mempercepatkan ransangan..
saya juga ingin.. membeli kondom yang paling tahan.."


Pemilik Farmasi : "Berapa banyak kamu mahu kondomnya?"


Tom : "12 keping.. kerana saya mahu mengulangi
sebanyak 12 kali"


Selesai berurusan di Farmasi tersebut... Tom terus
balik kerumahnya...


Malam pun tiba.. Di Rumah Rina... Tom duduk di sisi
makwenya itu.. berhadapan dengan kedua 
orang tua Rina... 30 minit berlalu.. Tom banyak tunduk
dan malu-malu.. akhirnya selesai makan 
malam... Rina berbisik pada Tom... 


Rina : "Saya tidak menyangka yang abang ni pemalu
orangnya.. tapi bagus juga.. mesti ayah tidak 
ada alasan untuk menolak perkahwinan kita nanti...' 


Tom : (Sambil berbisik) "Abang tak sangka.. ayah awak
tu rupanya seorang pemilik Farmasi..' 

1 comment: